En blogg om interiør og hverdagsliv

fredag 20. april 2012

Ny yndlingsfarge?

I det siste har jeg drevet med en del maleprosjekter. Kjøpte meg noen fargeprøver, deriblandt en lys lys grønn farge, som jeg har lakt min elsk på. Har ikke hadt så mye farger i interiøret på en stund, men nå begynner det å bli flere detaljer med denne fargen i hjemmet vårt.


Det første jeg forvandla var denne blomster urna, glemte jo selvsakt å ta før bilder ( erfaren blogger...nope ), men den var altså mørk brun.



Fargen kommer ikke helt til sin rett på bildene ser jeg, men den er nydelig altså ( i mine øyner ivertfall:) ) Det ble en skikkelig nostalgisk preg over den, elsker:)


Har blandt annet fått opp en ramme montasje på veggen i stua, der et par av rammene er i denne fargen, bilder kommer senere.

Nå er helge vasken unna gjort, skittentøy stampene er snart tomme og det dufter herlig av Marquise, Mathilde M rom duft:)



Håper dere alle får en strålende helg, her er det ivertfall et nydelig vår vær i dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar