En blogg om interiør og hverdagsliv

onsdag 23. mai 2012

Endelig kom varmen:) Vi nyter late dager med et herlig vær, over 20 grader utendørs er lenge siden vi har kjendt på kroppen. Og sammen med sola kommer blomster hoppende opp fra jorda. Elsker denne tiden når det kommer noe nytt hver dag i blomsterbeddet. Ikke at jeg har grønne fingre, men prøver så godt jeg kan og simpelthenn elsker blomster:)


Husker ikke navnet, men en søt liten sak som blomstrer tidlig. Men hvert eneste år er det mange stauder som ikke kommer igjen her, fatter ikke hva jeg gjør galt, tror jeg må kjøpe en del prydbusker som er hardføre å se om de vil bo her sammen med oss.

Men hvitveisen kommer like vakker hvert år, så klart ikke i blomsterbeddet men flott er den.


Og i vinduskarmen blomstrer graniumen nå, tenkte å prøve på stikklinger fra disse.
Gleder meg til å fylle opp kasser og urner med sommerblomster, men i følge blomsterfinn burde mann vente til etter 10.juni.
Ha en strålende uke:)

1 kommentar:

  1. Å,so stilig det var med avispapir rundt dei plantene!!!I like♥

    Ønsker deg ei fortsatt fin veke og håper at vi får meir sol og varme:)))

    Klem frå Mette.

    SvarSlett