En blogg om interiør og hverdagsliv

onsdag 6. juni 2012

Vi jubler for sandkasse

Vi har endelig fått oss sandkasse, å gjett om det var 2 som ble hoppende glad:)



Og været har snudd litt de siste dagene, da er det skikkelig kos å få være litt ute, slipper å pakke på masse klær.



Klisse med sand er jo deilig da,hihi



det skjer mye i utviklinga til disse små for tia, synes de har blitt litt stor unger, vil klare mer selv og ikke minst skjønner de utrolig mye. Jeg koser meg virkelig om dagen, er liksom med å oppdager ting på nytt jeg også.


Måtte le litt for meg selv i går, da den ene frøkna drev å lekte med dokka, spurte jeg om vi skulle skifte på rompa til dokka også, så da måtte ho på stellebordet, mamma hadde på bleie mens lille frøkna satt ivrig å fulgte med om det ble rett,hihi. søtt:)
Har også fått satt opp lekestativ, så nå skal vi ikke kjede oss ivertfall:) og i morgen kommer forhåpentlig papps`n hjem fra jobb, bare han kommer seg gjennom sikkerhetskontroll på flyplassen, sattser på at streiken er over til da.

Ha en fin uke videre


1 kommentar:

  1. Så koselig med sandkasse, vi har også lyst på en, men usikker på hvor den skal plasseres. Blir nok en kjedelig en fra Maxbo ikke en fin en med trestammer som deres. Men når vi bor i et området med mange katter er det kanskje like greit...

    1 års alderen er herlig, min frøken er 14 mnd, så morro!

    Ha en finfin dag!

    Hisen Ida

    SvarSlett