En blogg om interiør og hverdagsliv

fredag 1. juni 2012

Siden vinteren kom tilbake her har arbeidslysten og kreativiteten sunket til bunns, føsh, vi vil ha sommer og sol. Men kan jo vise noen flere bilder av det nye soverommet vårt.


Sengegavlen vi laga har jeg jo vist før da, men tar det med igjen for jeg bare digger den, bryter opp det ellers lyse og lette rommet.


På nattbordet har jeg noen gamle bøker og har alltid drømt om ha friske roser ved senga, endelig har jeg såppas fint soverom at jeg kan unne meg det:)



En gammel kommode som er ny mala er det ensete møbelet utenom senga, dette rommet skal ikke bli overfylt!


Her har den hjemme snekra vasen min fått plass


sammen med ei lykt. Vi er ivertfall fornøyd med rommet, og ikke minst endelig å få sove hele natta. Tvillingene har også blitt mye roligere etter de fikk hvert sitt rom, kanskje ikke så lurt å skryte for mye, men de kan faktisk sove helt til i 9 tia. Mange dager jeg har vekket på de for at dagen ikke skal bli helt borte for oss, hihi luksus kan man si:)

Ønsker alle ei GOD HELG :)

1 kommentar:

  1. så koselig det ser ut hos deg :) akkurat min stil ;) Enig med deg når det gjelder været og inspirasjonen :( får håpe det kommer seg snart! Klem fra Lisbeth

    SvarSlett