En blogg om interiør og hverdagsliv

mandag 9. januar 2012

Da er jula pakka bort...

og nissene har tatt ferie oppe på kvisten. Har brukt hele dagen på å rydde vekk,vaske og få på plass igjen.


Syns det er så tongt å rydde vekk jula, blir så tomt og trist liksom. Måtte kjøpe meg en del nye grønnplanter og en hortensia ble også med hjem.



Har fått orden på stua ivertfall, gangen,badet og vaskerommet er fortsatt kaos, men det får jeg ta i morgen, orker rett og slett ikke mer i kveld, kjøkkenet er også litt på hall 12. Blir ikke enig med meg selv hvordan jeg vil ha det, men har planer om en liten skatte jakt en dag snart,så håper jeg finner noe brukanes kjøkkenstæsh da.


Bruker fortsatt litt kongler som pynt, det er jo vinterlig:))

Nå skal jeg lete meg rundt i bloggeverden etter litt mer kjøkken inspirasjon, ha en super kveld:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar