En blogg om interiør og hverdagsliv

mandag 23. januar 2012

skattejakt del 2

På den lille skattejakten min fant jeg også noen gamle bøker.


Jeg mener dette er noen skatter, som er arti å ta vare på. Den eldste er fra 1870. Det er ikke for at jeg skal lese disse, de fleste er om gudsord og salmer osv, men det er faktisk dekorativ pynt, ekstra trivelig å ha det framme når man vet de har hatt et langt liv, sikkert innholdsrikt også for alt jeg vet...



Den ene boka var tydeligvis lånt på et bibliotek...

Fant også en gammel vase, den er mye finere i virkeligheten enn på bilde


Har ikke fått på plass alt dette enda,men det blir, er litt i planleggingsfase i hode enda om hvor hvordan osv... Ønkser meg så mye mer gammelt for å få det litt mer stilrent liksom.
Skulle nåkk ha vært på en bruktbutikk, men det er jo ikke så mange slike rundt her...

I dag prøver jeg å få gjort litt husarbeid, det meste har fått ligget i fred noen dager, forkjølelse har nemlig vært her i huset. Men mye bedre nå så håper energien kommer tilbake sammen med kreativiteten.

Ha en flott uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar