En blogg om interiør og hverdagsliv

mandag 16. januar 2012

Fra skattejakten

I forige uka var vi i et lite gammelt hus hvor vi fikk mulighet til å ta med litt hjem.



Jeg fant masse forskjellig, mange vil sikkert si det er bare skrot, men ikke jeg:)
Litt gammelt kjøkken utstyr, og noen bøker blandt annet. Men det jeg virkelig var på jakt etter fant jeg selfølgelig ikke, nemlig en gammel kjøkkenvekt...må fortsette jakten for det SKAL jeg ha :)




Denne mugga var søt da, og kaffekoppene med fat (tok med 2 stk) har jeg forvandla til noe helt annet....


tada..:) har limt en lysholder i bunn og vipps var det en søt liten lysestake.



Ble kjempefornøyd med dette på kjøkkenbordet.

ha en strålende uke, klem

1 kommentar:

  1. Heldige du, skjønner godt at du er fornøyd! De metallgjenstandene var spesielt fine :)

    SvarSlett