En blogg om interiør og hverdagsliv

søndag 12. februar 2012

GRATTIS MED DAGEN ALLE MAMMAER


Her i huset blir det ikke så mye morsdags feiring, mamma er nemlig hjemme alene...gubben er borte på jobb og småtuppene har vært på besteforeldre besøk siden fredag.


Men jeg har da kjøpt blomster til meg selv ivertfall:)

I går var jeg en tur til Trondheim, måtte en tur på Ikea for å kjøpe gulvet vi skal ha i kjelleren.



Ha fortsatt strålende morsdag allesammen, jeg skal ha et par timer til med avslapping før jeg henter hjem småtuppene:))

2 kommentarer:

  1. Så bra at du kjøper deg blomster selv. Det gjør jeg også når jeg synes jeg fortjener det,( og det er sånn ca hver helg)smil.

    Ha ei flott ny uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Kjempe fine bilder!

    Takk for koseleg helsing frå deg :)
    Lampettane på veggen er arv etter oldemor, dei er gamle og mannen min har fiksa ny straum til dei.

    Ynskjer deg ei god ny veke♥

    Helsing Astrid

    SvarSlett