En blogg om interiør og hverdagsliv

mandag 17. oktober 2011

Lyktene jeg laget i går fikk litt decoupage på seg i dag



2 av dem brukte jeg glansbilder og litt hyssing. Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av disse,kanskje det blir en gave til noen. Artig å lage disse,enkelt og dekorativt. Tipset så jeg inne på tips og innspirasjon til hjemmet, det er den beste facebook siden som finnes. Man blir rett og slett hekta, mange super flinke interiør jenter som legger ut tips og bilder. Love it !!



De 2 andre glassa brukte jeg servietter på, litt vanskelig å ta fint bilde for å vise når det brenner lys i dem ,men de er nydelige. Laga meg en enkel liten blomster potte også,tok en boks med annanas, spraya hvit og litt decoupage på den også.


Hjerte kurven er kjøpt på nille for en billig penge :) Dette står nå på kjøkkenbordet,koselig :)

ha en super uke :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar