En blogg om interiør og hverdagsliv

lørdag 29. oktober 2011

Masse lys

I dag har det vært mørkt å trist her,ragn og surt. Huff,det hadde nesten vært bedre med snø ( bare nesten ja, hihi )

Når det er så mørkt ute er det koselig å tenne masse lys inne



I går ble vi pluttselig barnløse her, det hørtes litt drastisk ut, men begge tuppene ble plassert hos besteforeldre, en til hver. Og vi skulle for første gang på over 8 måneder ha en alene kveld.


Jeg gledet meg stort faktisk, selfølgelig er små tuppene mine det kjæreste jeg har,men man må ha litt alenetid også. Vi planla en hyggelig kose kveld, ut å kjøpe oss en bedre middag og hjem å nyte ett glass vin og stillheten, haha. Sånn ble det altså ikke, jo da vi dro for å kjøpe oss mat og den var veldig god,men gud sååå mette vi ble. Vi ble rett og slett dårlige,uvell.




Kvelden ble altså tillbrakt på hver vår sofa,med uffing og stønning, åååå magen min,ååå min å, var det som ble sakt, hehe. Det ble ingen vin ivertfall og neste gang vi har barnefri skal vi bare være hjemme,og vi skal ikke lage god mat,hehe særlig.



Snart kommer nåkk tuppene hjem, og jeg GLEDER meg, savner de stort. Resten av dagen og kvelden skal det feires bursdag her,for mor i huset fyller år på mandag,og da er det greit å få det overstått i helga.



Nå har dere fått sett nesten alle lysene jeg har tent i dag,vanskelig å ta bilde i dette lyset syns jeg.
Nytt til helga ble noen sinkhus og roser (som jeg kjøpte selv). Det var på rema 1000 jeg fant både husene og rosene, syns det er supert at vanlig matbutikker har litt ekstra. Og faktisk har jeg bedre erfaring med blomster fra rema 1000 enn blomsterbutikk.

Ha en fortsatt super helg:))
klem

2 kommentarer:

  1. Koselige stemningsbilder du viser. :)
    Ha en fin helg videre du også. :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg. :o)

    Åh så koselige bilder, likte godt de små husene dine der. ;o)

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett