En blogg om interiør og hverdagsliv

tirsdag 25. oktober 2011

Stor lyslykt


Har fått litt dilla på lyslykter jeg da,så i dag prøvde jeg på ei litt større. Brukte et stort syltetøyglass



Funka greit det også :) Bilder med og uten blitz.


Pimpa ei treskål også,med decoupage. Har ingen før bilder,men den var trekvit,mala den kvit før jeg hadde på servietter. Er min bestefar som har laga denne for mange år siden,men har ikke hadt den framme på lenge på grunn av at den var litt kjedelig,men pynter opp bedre nå syns jeg.



Greit å ha til små dingser:)

Fortsatt nydelig vær her oppunder fjellet i trøndelag,kaldt om natta.

strålende kveld:)

1 kommentar:

  1. Må si jeg liker bloggen din! Kjempe fin! =)

    Lurer på en ting, hvordan har du lagt den nydelige lykten. Det store syltetøyglasset? Liker det virkelig. Liker "frosten" i det.

    Ha ei super fin helg.

    Klem Hege

    SvarSlett