En blogg om interiør og hverdagsliv

tirsdag 20. september 2011

div stæsh

Ei stund siden siste innlegg her,men det har gått i ett. De siste dagene har små tuppene vært syk stakkars. Første gang med forkjølelse,feber og snørr. Det er så kjedlig å se på slike små være syk,man blir så hjelpesløs liksom. Bare kose å trøste så godt man kan,å da var det jo en selfølge at jeg også måtte få det,men men det går nåkk over.

Viser litt bilder av div stæsh rundt i huset her i dag.


Kjøkkenet ble malt i forige helg,men er ikke helt ferdig med alt stæshet som skal på plass enda, fandt ut at jeg trengte litt påfyll av div,så i dag fikk jeg melding om en pakke som ligger klar på posten til meg (gledes). Den er fra boligfryd :) venter også en pakke fra lille my :) det kribler i fingra for å få alt på plass.



Var jo borte noen dager forige uke,ble litt shopping da også,fant heldigvis et rimelig konsollbord som skal være på kjøkkenet.  Æsj, ser nå at regulerings bryteren til golv varmen ble med på bilde over,ja ja...

Fant meg en søt liten blomst og krukke som bare måtte bli med hjem, spørs hvor lenge den vil være i live da, alle planter med blomster vil bare ikke trives inne her. Derfor er det stortsett bare grønnplanter her.

skal komme med kjøkken bilder når jeg er ferdig. i natt kommer mannen i huset hjem fra jobb,blir kanskje ikke så trivelig å komme hjem til den syke gjengen her men...

snakkes...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar