En blogg om interiør og hverdagsliv

fredag 23. september 2011

Kjøkken

Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kjøkkenet :) Etter litt maling og nytt stæsh her og der er det blitt nesten som nytt.


Har mala både brystpanel og stria i samme hvit farge (eggehvit), og det lille skapet og hylla fikk seg også noen strøk.




Fant et bord på jysk for en grei penge også. Kjøkkenet vårt er ikke akkurat så stort,men brukbart.



Vi har egentli alldri brukt det til så mye annet enn matlaging,stua har fungert som både spiseplass og oppholdsrom. Men etter at tvillingene kom til verden har det blitt forandring på det så klart,alle måltid inntas nå ved kjøkkenbordet,så da måtte jeg få det litt mer trivelig der. Syntes det ble lysere og koseligere nå :)





Har vært på utkikk etter en fin postkasse en stund,tenkte kanskje jeg skulle kjøpe en helt enkel vanlig hvit å stæshe den opp selv,men så fant jeg denne hos lille my, likte den så godt. Mye bedre å putte alle brev å div dit istedet for alt som ligger på bordet.





Friske blomster er vi jo selvsakt glad i :)

Fått gjort en del huslige syssler i dag,blant annet prøvd meg på å lage baby middagsmat selv, vi får se i morgen når dommerne skal teste om det faller i smak. Helga vasken ble gjort skikkelig i dag så i kveld er det avslapping med god samvittighet :)

GOD HELG :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar