En blogg om interiør og hverdagsliv

søndag 6. november 2011

Vipps..

så var den uka ferdig. Det går jo så fort,har på følelsen at jeg ikke henger helt med for tia, dagene går i ett liksom.
Har pusslet litt med noen små prosjekter,har blandt annet fått en stor pakke fra panduro denne uka. Stor glede. Det meste var jule produkter,så nå gleder jeg meg til jul ikke minst førjulstia.

Et lite oppussingsprosjekt jeg har hadt var denne krakken


Fandt den på en gammel låve vi var på en dag her



Ikke så vakkert syn,men kjekt å ha tenkte jeg. Nå ser den sånn ut etter litt maling



Satt på en tekst...



Var ikke noe nøye når jeg malte for jeg ville den skulle fortsatt se gammel ut. Har en liten plan om hvor den skal få stå,men det innebærer litt mer malin før det blir fint. Håper å få tid til det om ikke så lenge. Gubben drar på jobb igjen i morgen så tid blir det vel ikke mer av frammover, men vi jentene skal kose oss å styre hjemmet:)

Når jeg først hadde malinga framme fikke denne perfect home kassa noen strøk også





Sånn ble den, med litt stæsh står den på bordet på kjøkkenet:)

Ha en fortsatt fin søndag,her er det surt og grått i dag etter mange fine dager...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar