En blogg om interiør og hverdagsliv

lørdag 12. november 2011

Litt utolmodig

Måtte bare vise bilder av skapet og sjenken i gangen som jeg nå endelig har fått malt



Sånn var de før,beiset med interiørbeis i fargen mokka tror jeg det var,mørkt ivertfall (sånn som så mye annet var for en stund siden)



Nå er de lyse, morgendis heter fargen. Er ikke ferdig med stæshing enda,måtte bare vise hor stor forandring det ble:)) herlig lyst,men når jeg snakka med gubben i går og fortalte hva jeg drev med ( han er borte på jobb ) var ikke han så begeistrett. Hele huset er jo snart hvitt jo,hihi ja mye har blitt det i siste:) men vi har igjen mørke møbler på stua enda,og de forblir nåkk også det, Har Bombay serien fra Bohus som vistnåk er helt fy fy ifølge "ekspertene",men det er vel opp til hver enkelt hva man liker...

Har også begynt å male dørlister i gangen,vi har ikke mindre enn 6 dører der,akk så kjedelig,men det blir bra til slutt. Kommer mer bilder når mer er ferdig :)

Ha en super helg:))

1 kommentar:

  1. Er vist helt ut jeg også, for soveromsmøblene våre er fra Bombayserien ;) Bryr meg fint lite om hva trendanalytikerene mener egentlig ;)

    Tusen takk for den koselige kommentaren du har lagt igjen hos meg :) Må desverre skuffe deg ang tallerkenhylla, for den er gått ut av produksjon for et par år siden og er ikke å oppdrive. Den er fra IB Laursen.

    SvarSlett