En blogg om interiør og hverdagsliv

onsdag 30. november 2011

Nå har vi jentene styra huset for oss selv noen dager igjen,papps`n har jobb periode. Litt stress den første dagen, men kommer oss inn i rutinene fort. Har flira mye av småtuppene de siste dagene, det kommer noe nytt hver dag omtrent.


Ikke lenge før de er oppe å stabber rundt nå, kommer seg opp med litt strev, pust å pes, stønn å litt sinne så klarer vi det ja. hehe for sinne og tempramang har de ivertfall fått. Er det noe vi ikke får ja da vræler vi ut,
så både mams`n og søsster skvetter til.



Måtte le av Malenetuppa i går kveld, hun la seg å sovna, men etter en liten stund hørte jeg noen skrik å vræl, gikk for å se til henne , der satt hun som et spørsmålstegn i senga, trøtt som en dupp, hvorfor sitter jeg her liksom, hvem har satt meg opp,  men å legge seg ned igjen, det ble for vanskelig altså. sovna søtt så fort hun fikk litt hjelp ned på puta igjen. <3



Malin har lært seg å `` spille på slurva `` hihi. rynker på nesa å vifter me handa frommom tussen, så søt da,

Har som smått begynt å tenke på julekjoler til de, det må nåkk bli noen søte små røde kjoler. Tar gjerne imot tipps til butikker og nettbutikker som har søte barne klær til en rimelig penge. Blir fort dyrt når man skal kjøpe til 2. Mamms`n har jo gleda seg lenge til å få se jentene julepynta, og ikke minst til alle pakkene under treet. hehe skulle nesten tru det er jeg som er lita igjen.



Bildene i dag er fra gangen, sier meg fornøyd med den nå. Har kommet opp en hylle på veggen med litt stæsh, og ja det er elg gevir som henger der. Vi har faktisk 2 elger og 2 hjorte gevir på veggene, vet det er mange som ikke klarer å se sånt inne i et hus, men det er noe av tingene papps`n her huset VIL ha oppe på veggen, og jeg syns faktisk det er helt greit.

Ha en fortsatt nydelig kveld, her er det sofaen, kaffe, masse levende lys og blogge runde :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar