En blogg om interiør og hverdagsliv

torsdag 15. desember 2011

Forsinket 3. søndag i advent


Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede:
De står og skinner for seg selv,
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.



En smule forsinket med tredje lyset, og lenge siden forige innlegg, men det har vært litt mye i det siste. Dagene går så fort. Men i helgen fikk jeg laga noen dekorasjoner og pynta litt mer. I går hadde pappaen i huset bursdag, hele 40 år, så det har vært litt årnings til selskap. Huset var fullt, og ikke en stol ledig her, Sier det nåkk en gang, ønsker meg digert kjøkken!!

Vel, skal vise noen flere lys jeg har dekorert til jul, noen med glansbilder og andre med nostalgiske bilder.









Det meste jeg har brukt er kjøpt på panduro, veldig enkelt med decoupage :)

Låver å komme tilbake om ikke så lenge. har mye å vise fram:) Et prosjekt jeg har starta med er strikke pute til jul, håper jeg får den ferdig:)

ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar