En blogg om interiør og hverdagsliv

torsdag 22. desember 2011

Julestemning ute

Da ble det faktisk 2 innlegg på samme dag her..
Jeg er ferdig med dagens gjøremål og sitter å ser på gubben pynter juletreet, så da kan jeg jo legge ut noen bilder med det samme.





Disse bildene tok jeg i kveld, på inngangspartiet hos oss.





Dette bildet er fra jula for 2 år siden, da var det kjempekaldt her og perfekte forhold for å lage islykter, og jeg laga MANGE :) Var virkelig nydelig å se på om kveldene, hadde en runde for å tenne alle lysa på ettermiddagen, det gikk med en del lys for å si det sånn.




Dette er tatt fra veien og inn mot gårdsplassen vår. Hadde håpet på kaldt vær i år også, men det er litt sånn i grenseland for at det funker, det er enklest ved minus 15 og kaldere har jeg funnet ut.





Tar med et bilde av huset, også det er fra 2 år siden tror jeg, fant ikke igjen bildene fra i fjor...

ha en fin kveld/natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar