En blogg om interiør og hverdagsliv

mandag 19. desember 2011

tror det har tørna litt for meg

hihi ja for jeg har blitt hekta på strikking.
Det 4. adventslyset er tent og det har brunnet ned, og jeg glemte å ta bilder for jeg satt med strikking mellom litt mer pynting og husarbeid.


Begynte med en pute som jeg ville så gjerne bli ferdig med til jul, og det blir den nåkk for mangler bare å sy den sammen, men har begynt på nr 2 da.  Mange år siden jeg har strikka men det ble virkelig arti å prøve igjen. Så nå har knippsing av bilder og blogging blitt nedprioritert, hmm får tro det kommer seg igjen.



Har laga noen enkle kremmerhus pynta med glansbilder og bar, i rammene som det var oppskrifter er det nå noen nostalgiske julekort.




 Søte røde hus fra coopen og en nissefant fra nille :)



Nå er alle julegaver pakka og klar, nissene er på plass så tror jeg har det meste under kontroll. Mangler å handle inn mat og steke kjøttkaker. små tuppene skal være med mormora si en dag så jeg får unna det også:)


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar